Tu jest Wasze miejsce :) Witajcie

WARSZTATY online mojego autorstwa służą do nauki , NIE DO DALSZEJ ODSPRZEDAŻY . Każdy kto z nich korzysta powinien o tym wiedzieć :)
Nie wyrażam zgody na kopiowanie moich zdjęć i kursów , chroni je prawo autorskie w/g prawa obowiązującego w Polsce.
Zanim to zrobisz :
Spytaj o zgodę na ich udostępnienie.

Osoby z poza granic Polski : wstawiając kursy na stronach i portalach proszone są o szanowanie mojej pracy i dodanie linka do mojego bloga ,źródła zdjęć!!

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zegar ...

Dobry wieczór :) dziś nowa inspiracja dla Was:) może Wam się spodoba:)) 

To zegar... tik tak tik tak;))



Zrobiłam dwa, dziś wersja numer 1
Potrzebujemy do pracy:
- tekturę lub jak macie dół pudełka metalowego po cukierkach
kształt okrągły,możecie wykorzystać tekturowe koło ,które zostało po taśmie brązowej klejącej
pamiętajcie tylko aby dopasować wielkość dzwonków
moje dzwonki są troszkę za duże;)

- dwie pokrywki od spray przy tej wersji

- drut do umocowania dzwonków
- farba biała 
dodatki

wytnij pasek z tektury( u mnie 31 x 8 cm)

sklej
wytnij koło jako ścianę 
( obrysuj okrąg jaki uzyskałaś)
 przyklej
pora na dzwonki
tu było ciężko ;)
wymyśliłam je z pokrywek od spray 
obcięłam tylko końcówkę nakrętki
 w środek włożyłam papier i całość okleiłam taśmą jednostronną
 u góry aby zaokrąglić dzwonek przyłożyłam płatki kosmetyczne i całość okleiłam taśmą jednostronną
pod spodem zrobiłam otwór nożyczkami i wsunęłam rurkę z drutem

przy pomocy kleju vikol , pędzla i ręcznika papierowego okleiłam dzwonki
 po oklejeniu, jak wyschły pomalowałam na biało
pudełko też malujemy na biało
 owinęłam wstążeczką
 zrobiłam dwie dziurki  w bazie,wsunęłam druty i zaczepiłam dzwonek
tak zamocowałam dwa
 pora na zegarek , zmierzyłam średnicę pudełka(bazy)
 i wycięłam koło
pomalowałam je na biało
 przy pomocy szablonów dostępnych:
wycięłam tarczę zegara

 na koło przykleiłam serwetkę z motywem
(klej biurowy, serwetka 3-warstwowa)
oraz wyciętą tarczę i wykonane wskazówki
pozostawiamy do wyschnięcia
 umocowałam rączkę (pasek tektury oklejony wstążką)

  u góry na dzwonkach przykleiłam koraliki
pomalowałam na srebrno
 zegar po tuszowałam brązowym tuszem:)
 dołożyłam w środku podkładkę z pokrywki po kawie,
 pod tarczę aby nie była za głęboko
i dokleiłam zegar
 na dole z koralików zrobiłam nóżki
pomalowałam na srebrno
ozdobiłam zegar wrzosami, różami:)

:))

buziaki

21 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :)) O wykonaniu już nie wspomnę :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe, jak mi ktoś podaruje trochę czasu, moze spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne !!! Kochana zazdroszczę Ci weny twórczej i nie dziwię Ci się że nie masz czasu przecież tobie robota pali się w rękach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. która godzina pyta rodzina tik tak tik tak -jest super Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zegarek... i wóz w poprzednim poście też świetny ;)

    Podziwiam, podziwiam nie tylko same prace ale przede wszystkim niesamowite pomysły ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. no i co tu napisać ? kolejne cudeńko po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maestro, kłaniam się nisko. Znowu zachwycona do granic możliwości! Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zegar !!! Nie wiem co powiedzieć... Dech zapiera... Inspirujesz !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym by mnie taki budzik budził, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykonanie superowe :) Aniu Ty to masz rewelacyjne pomysły - z niczego potrafisz zrobić cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności można znaleźć na tej stronie. ja osobiście zrobiłam rower i jestem w trakcie robienia wózka, a nawet dwóch. Jest już prawie na ukończeniu. Chciałabym prosić oo info gdzie mogę kupić takie gotowe drewniane koła do wózka,a może robi je Pani sama? Jeśli tak prosiłabym o zamieszczenie info na blogu.Dziękuję
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you so much for sharing this awesome idea.Have pinned it here:Recycling Crafts with link back to your site.

    OdpowiedzUsuń
  14. Your blog is fantastic. Thank you so much for sharing this awesome idea.Have pinned it here:Recycling Crafts with link back to your site.

    OdpowiedzUsuń